LÖRDAG

Min dagsrytm är fan inte den bästa.
man somnar när det redan är morgon och vaknar på eftermiddagen när det är mörkt ute. Kan det bli mera deprimerande eller?
Jag vill jobba, tjäna pengar och ha roligt och träffa människor. Är det för mycket begärt?
Jag tror fan inte det är det.

Sitter hemma hos jennie och myser med henne och hennes syster dotter nichole som springer runt och pratar för sig själv. Hon är nog ganska trött men hon är tapper. Vi badade henne nyss men efteråt så kan man ju undra om det var jag eller hon som badade, jag var lika blöt som henne. eftersom att hennes moster inte ville sitta på golvet så fick jag göra det. Men vad gör man inte.
Jag är SÅÅÅÅÅÅÅ sugen på kina mat att jag nästan dör. kanske ska ta och inhandla det.

På tvn rullar tecknat som absolut är min favorit. NOOOOOOOOOOOT!
så ska ta mig något att dricka.

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback