a long time ago

Frida Humbla skrev för en vecka sen att det ekar här inne, och det må jag säga att det gjorde.
Har varken haft tid eller lust att skriva något. men känner att nu när höstmörkret har kommit så får jag ta mig tiden att skriva några rader, iaf någon gång i veckan.

Har inte hänt så hemskt mycket. Jag ramlade av hästen för några veckor sen och fick gå med gips i två veckor ch kunde inte därför jobba. så jag fick tacka nej till två tillfällen som kunde gett mig iaf lite pengar nästa månad, det kändes inte sådär jätte kul.
Men nu är armen lite bättre iaf så nu kan jag jobba igen. hoppas bara att min chef ringer och vill att jag ska jobba.

Idag är det party som står på menyn.
även fotboll.
Hoppas och tror att det kommer bli en bra kväll.
men rätt folk och rätt mängd alkohol kan inte kvällen gå fel.

så ni får ha det så bra

kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback