VIVA LA VIDA!

Dagen började faktist med att Frida ringde och väckte mig på eftermiddagen och frågade om jag ville med ut, hade inte så stor lust eftersom att jag precis vaknat, men hann tänka lite och tackade till slut ja.
Åkte då till farmor fixade mig, hämtade mitt vin jag lämnat kvar där. Men det var inte lika kul att vara där som det brukar vara, vi pratade och vi kom in på ett ämne som var otrevligt och gjorde mig på dåligt humör. blev rent av ledsen faktist. hade lixom inte svar på tal som jag  brukar ha utan satt bara där lyssnade på skit jag inte ville höra. Men som tur var så ringde mamma och sa att jag kunde gå ner för att hon skulle hämta mig och köra mig till frida.

Så nu sitter jag här, dricker mitt LEVA vin och har allmänt trevligt.
Hoppas denna kväll blir roligare än dagen började.

vad ska ni göra?
eller det kanske ni inte vågar svara på?

/ L isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback